piątek, 12 kwietnia 2019

Oświata- (minus)

Początkowo spontanicznie poparłem #strajknauczycieli, bo jest to dość bliska mi grupa społeczna, choćby z tego powodu że sam kiedyś myślałem o karierze w szkole, co ze skromnym żalem zdarza mi się powtarzać. Jednak jak się tak przypatruję osobom znanym z polityki i showbiznesu, które popierają ten protest...
Najlepsza Zmiana


... i im dłużej on w swojej całej grotesce przebiega, tym bardziej jestem zniechęcony do tych niewdzięcznych broniarzy, których jedynym celem jest "obalić Kaczafiego i żeby było tak jak było". Niby można było to od samego początku w intencjach czerwonych sióstr i braci z zakonu ZNP odczytać, ale jednak człowiek się trochę łudził, że tu chodzi o jakąkolwiek godność...
Jeżeli upadlają się rolnicy, jeśli upadlają się niemal do cna taksówkarze, to jak mają nie upadlać się nauczyciele?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz